onsdag den 29. maj 2013

All them excuses.

Jeg kører lige nu et tema på min instagram, som jeg har valgt at tagge med #whatisyourexcuse. I kan følge mig ude på linket til højre. I min hverdag møder jeg rigtig mange mennesker der:
  1. Ikke kan forstå hvordan jeg har råd til medlemskab i crossfit, kosttilskud, nyt træningstøj og jeg bliver altid mødt med: "Det lyder da godt nok dyrt." eller "Er det ikke mange penge?"
  2. Ikke kan forstå hvordan jeg har tid til at træne omkring 2 timer om dagen. "Hvad med uni?", "Hvad med venner?"
  3. Ikke kan forstå, hvordan jeg har råd, tid, lyst til at spise sundt og leve sundt. "Men er det ikke meget dyrt at spise palæo - kulhydrater er jo billige." "Synes du ikke det er svært at undgå slik og kage?"
Mit svar til disse spørgsmål er JO, det er dyrt at købe kosttilskud, og ja, jeg har tid til uni og venner og til sidst, det er dyrt at spise palæo (ikke at jeg er 100 % strict), og ja, selvfølgelig er det svært at undgå søde sager, og jeg spiser det da også!

MEN! Alt her i livet handler om prioritering and there are NO shortcuts! Det er meget simpelt. De penge mine venner bruger på at gå i byen, købe tøj, tage ud og spise, bruger jeg altså hovedsagligt på mad, kosttilskud og træning. Det er noget jeg har valgt, og noget som gør mig glad. Men så skal det også lige siges, at jeg jo også kun er et menneske, og nogle gange er mine prioriteringer heller ikke helt i top. Min største undskyldning må nok være slik og søde sager. Min hjerne og krop prøver konstant at overbevise mig om at de elsker det... 

Hvad er din største undskyldning? 


2 kommentarer:

  1. Er SÅ enig med dig.
    Der er så mange der ikke forstår hvorfor og hvordan mht. til fitness.
    Man gør det jo for sin egen skyld, og derfor kan man hvis man vil prioritere rigtigt og have tid til fitness. Sund mad behøver jo heller ikke være dyrt. Super indlæg!

    Knus ♥
    WWW.BLONDIS.DK

    SvarSlet
  2. Præcis Julia!!
    God dag :-)

    SvarSlet